کرمانشاه 15:57 شنبه 2/6/1398 صفحه اصلی
 
راه اندازی سامانه تلفن گویای 133 سازمان تاکسیرانی کرمانشاه
1398/05/01-00:39 تعدا بازدید: 82 گروه خبری: سازمان ها کد خبر: 1432
راه اندازی سامانه تلفن گویای 133 سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

 

مدیر عامل  سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان  وارائه خدمات مطلوبتر  سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات  سازمان  تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی 24 ساعته  راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن 38246565 و38211948،با سامانه نظارتی شبانه روزی133 انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس 133 ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد.

 

 




نظرات کاربران

نظر شما :
 
 
 
  استانداری کرمانشاه
  شهرداری کرمانشاه
  فرمانداری کرمانشاه



 
 
 

معرفی شهردار| مقاله| شهرداری های كشور | پیشنهاد پروژه مشارکتی| مصوبات کمیسیون ماده 5| نقشه شهر|ستادبازآفرینی پایدار کرمانشاه

| تمام حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرمانشاه می باشد | Design by fava|