کرمانشاه 12:39 چهارشنبه 7/12/1398 صفحه اصلی
 
پیگیری شکایات مردمی توسط واحد رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی
1398/11/07-13:17 تعدا بازدید: 78 گروه خبری: سازمان ها کد خبر: 1719
پیگیری شکایات مردمی توسط واحد رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی

 

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه  از پیگیری و رسیدگی به 39 مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.

✍ به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه ، سجاد سلیمانی گفت:از این تعداد 31 مورد مربوط به تاکسی ، 5 مورد مربوط به عدم پرداخت اقساط بانکی و 7 مورد شکایت قضائی بوده است.

 وی با اشاره به اجرای طرح برخورد و شناسائی رانندگان فاقد پروانه معتبر نیز افزود:به منظور جلب اطمینان  همشهریان و والدین در خصوص رفت و آمد دانش آموزان در سفرهای درون شهری ،گشت های بازرسی سازمان جهت نظارت بر کار رانندگان در نظر گرفته شده است که در این راستا  در دی ماه 52 دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده اند که از این تعداد  28 دستگاه تاکسی فاقد پروانه معتبر ،13دستگاه سرویس مدارس فاقد مجوز  و 11 دستگاه خودرو مسافر بر شخصی غیر مجاز بوده اندکه برطبق مقررات برخورد لازم صورت گرفته است.

  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین ضمن تشکر از کلیه همشهریان که در مسافرتهای درون شهری صرفا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده می کنند  ،از شهروندان خواست تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن های  133 ، 38246565 و یا سامانه پیام کوتاه 30001815 این سازمان را در راستای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی یاری نمایند. 
 




نظرات کاربران

نظر شما :
 
 
 
  استانداری کرمانشاه
  شهرداری کرمانشاه
  فرمانداری کرمانشاه
  شهرداری ها و دهیاری های کشور



 
 
 

معرفی شهردار| مقاله| شهرداری های كشور | پیشنهاد پروژه مشارکتی| مصوبات کمیسیون ماده 5| نقشه شهر|

  • مدیریت بحران | ستادبازآفرینی پایدار کرمانشاه

    | تمام حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرمانشاه می باشد | Design by fava ۱۳۹۸|



  •