کرمانشاه 14:02 پنجشنبه 30/3/1398 صفحه اصلی
 
 ‍ ‍ ‍ برقراری ۴۷۰ تماس آبگرفتگی در سامانه ۱۳۷
1398/01/18-15:31 تعدا بازدید: 119 گروه خبری: روابط عمومی کد خبر: 243
‍ ‍ ‍ برقراری ۴۷۰ تماس آبگرفتگی در سامانه ۱۳۷
براساس اعلام سامانه۱۳۷ شهرداری ۴۷۰ تماس از سوی شهروندان برای رفع آبگرفتگی طی بارش باران در شب های گذشته با این سامانه برقرار شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه رییس سامانه۱۳۷ گفت:کل موارد آبگرفتگی گزارش شده به مرکز سامانه ۴۷۰ مورد بوده که بیشترین آن مربوط به منطقه ۵ با ۹۳ مورد و به ترتیب منطقه ۶ با ۷۵ مورد، منطقه ۳ با ۷۳ مورد، منطقه ۷ با ۶۵ مورد، منطقه ۱و ۴ با ۵۱ مورد، منطقه ۲ با ۴۱ مورد و در نهایت منطقه ۸ با ۲۱ مورد میباشدکه دراولین فرصت و بر اساس اولویت بندی جهت رفع مشکلات شهروندان اقدامات لازم را درکسب آسایش شهروندان انجام شده است. نسا هاشمی یادآوری نمود:پرسنل سامانه۱۳۷ در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفت بندی و به صورت شبانه روزی در محل کارشان حضور داشته و پاسخگوی شهروندان و مهمانان نوروزی بودند،کارکنان واحد بازخورد سامانه 137 نیز  تماس با شهروندانی که مشکلات مربوط به رفع آبگرفتگی را با این سامانه مطرح کرده بودند، برقرار کردند تا از نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند. 



نظرات کاربران

نظر شما :
 
 
 
  استانداری کرمانشاه
  شهرداری کرمانشاه
  فرمانداری کرمانشاه



 
 
 

معرفی شهردار| مقاله| شهرداری های كشور | پیشنهاد پروژه مشارکتی| مصوبات کمیسیون ماده 5| نقشه شهر|ستادبازآفرینی پایدار کرمانشاه

| تمام حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرمانشاه می باشد | Design by fava|