اوقات شرعی
وضعیت آب و هوا
اداره انبار واموال

شرح وظايف اداره اموال وانبار ها

1-اقدام به حفظ ونگهداري اموال شهرداري وتهيه وتنظيم فرمهاي مختلف ودفاتر اموال

2- نظارت در حسن اداره امور انبار هاي مختلف شهرداري ونگهداري حساب آنها

3- اقدام به تحويل اثاثيه منقول شهرداري

4- صورت برداري وبر چسب زدن بر روي اثاثيه واموال منقول وكنترل در نحوه استفاده وسائل وقطعات ماشين الات ولوازمي كه جنبه سرمايه اي دارند

5- ايجاد اعمال سيستم كارتكس در كليه انبارهاي شهرداري به منظور استفاده صحيح در امر وسائل وقطعات يدكي ماشين آلات

6-شركت در كمسيو نهاي اداري ومالي به ويژه در مورد انجام مزايده ها وطرح وسائل واثاثيه منقول اعم از مستعمل واسقاطي يا قابل استفاده

7- نظارت در امر فروش محصولات وفرآوردهاي شهرداري  از قبيل گل وميوه و محصولات كشاورزي وغيره

8- اقدام به تشكيل انبار هاي مختلف  بمنظور نگهداري وسائل ولوازم ومايحتاج شهرداري وبرقراري روش صحيح ومتحد الشكل در اين زمينه ونظارت مستمر وپيگيري در اجرا ي صحيح اداره انبار ها

9- پيش بيني لوازم وقطعات مورد نياز كه در انبار ها موجود نمي باشد

10- تطبيق كالاهاي خريداري شده با صورت وضعيت قبوض وحوالجات انبارها

11- تحويل وكنترل اجناس وارده وامضاء قبوض  وفرمهاي وصورت جلسات مربوطه

12- انجام ساير امور مشابه ودستور اتيكه از طرف مافوق در حدود وظايف ارجاع ميگردد

 13-نظارت  بر تحويل وسايل انبار ها توسط انبار داراناز روشهاي FIFO و LIFO وميانگين توزين

لیست آمار وفعالیتهای انجام شده اداره اموال وانبارها در سال 1384

1- روئیت وبازدید قطعات ولوازمات یدکی خریداری جهت خودروهای اداره 2088 مورد وصدور قبض انبار

2- ارسال2088 مورد از مدارک قبض انبار خودروها به سازمان خدمات موتوری جهت درج در پروندهای مربوطه

3- اقدام در خصوص تحویل و عودت 60 قلم کالا ووسایل مازاد واسقاطی به انبار طی 60 مورد قبض برگشتی صادره به انبار

4- اقدام در خصوص خرید وسایل مورد نیاز به تعداد 90 قلم کالا از جمله جاروب موئی  - تی نخی

تی لاستیکی صابون مایع دستشویی و مایع ضد عفونی قند وچای پودر شستشو ضد یخ و مایحتاج ضروری بصورت چند ین بار در طول سال

5- در خواست خرید 28 هزار لیتر نفت سفید وتوزیع بین واحدها یکه فاقد شوفاژمی باشند در فصل زمستان

6- تهیه لیست و در خواست خرید 90 قلم لوازم التحریر وتحویل وتوزیع بین واحدها ضمن صدور وطی 500 مورد حواله انبار ( ضمناً 50 قلم از لوازم التحریر در طول سال چند بار تکرار می شود )

7- خربد وتحویل 60 قلم لوازم از قبیل الکترو پمپ شناور کولر ، تابلو برق ولوازمات واتصالات لوله کشی ولوله پلی اتلین و شیرالات جهت احداث سرویسهای بهداشتی ونگهداری در انبار

8- تحویل وحفظ ونگهداری 20 جلد کتاب وتعداد209 قلم لوازم وتعدادی چینی آلات در انبارمرکزی

9- رویت و مطابقت کلیه اقلام خریداری شده با فاکتور ودرخواست خرید جهت شهرداری مرکز و واحدهای وابسته ومناطق ششگانه وصدور تعداد5450 موردقبض انبار 5450 مورد حواله انبارو ثبت در کامپیوتر و تعداد500 مورد حواله انبار جهت انبار مرکزی.

10-رویت و مطابقت کلیه مصالح خریداری شده با فاکتور جهت واحدهای وابسته به شهرداری ومناطق ششگانه وصدور500 موردقبض انبار لوازم ساختمانی ومصالح.

11- نسب تعداد1109 مورد برچسب اموال و ثبت مشخصا ت اقلام و اموال خریداری شده واحدها و ثبت در دفا تر طبقات اموال غیر مصر فی (منقول)

12- بایگانی تعداد 18500 برگ قبض و حواله و قبض برگشت به انبار و صورت جلسه و نامه های متفرقه در پرونده دوایر و واحدها و مناطق

13- اقدام در جهت تحویل و تحول اثاثیه و اموال واحدهای شهرداری

14- اقدام در جهت تحویل کلیه اموال سازمان برنامه ریزی و طراحی شهر کرمانشاه و آموزش لازم به جمعدار اموال همان سازمان

15- تهیه و تنظیم لیست کلیه اموال و اسقاطی و ارائه به شورای شهر جهت برگذاری مزایده طی دو مرحله

16- تهیه و تنظیم لیست کلیه اموال و اثاثیه به حسا برسان مستقل در شهرداری

17- تغییر و تحول  و انبارگردانی کلیه واحدها در شهرداری مرکز و تعدادی از مناطق

18-تحویل و توزیع چراغهای راهنمایی با کلیه لوازمات بین مناطق با همکاری شورای ترافیک

19- تحویل و توزیع  و سایل سرعت گیر با لوازم جانبی آن

20- تحویل و توزیع رنگهای ترافیکی ومواد لازم با همکاری شورای ترافیک به اداره راهنمایی و رانندگی

21- طرح مکانیزه نمودن اموال شهرداری

22- بازدید از اموال وانبارهای سازمانها و مناطق و کنترل دفاتر آنها

4726691 : کل بازديدکنندگان 433 : بازديدکنندگان امروز 7719 : بازديدکنندگان اين صفحه آدرس: میدان غدیر-ساختمان شهرداری کرمانشاه
Copyright © 2014 Kermanshah . All rights reserved درج مطلب با ذکر منبع مجاز است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرمانشاه می باشد