سه میلیون بازدید در کمتر از ۴۰ روز؛ جهش رسانه ای شهرداری کرمانشاه با رویکردی نوین
مشاهده خلاصه خبر توسط هوش مصنوعی مشاهده نقشه ذهنی خبر
صفحه رسمی فضای مجازی شهرداری کرمانشاه با آیدی @kermanshahcity.ir، که به مدت بیش از یک سال غیرفعال بود، از اوایل اردیبهشت ۱۴۰۴ با ساختاری نوین، محتوای هدفمند و مدیریت تخصصی، مجدداً فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری کرمانشاه، در کمتر از ۴۰ روز، این صفحه موفق به ثبت آمارهایی چشمگیر شده است به گونه ای که بیش از سه میلیون بازدید محتوای تصویری را به ثبت رسانده است.
همچنین رشد ۱۲۰ درصدی فالوورها (از حدود ۴۵۰۰ به بیش از ۱۱٬۲۱۸ نفر) و ثبت بیش از ۷۰۰ هزار بازدید در یک ریلز (نصب تندیس میدان آزادی) و افزایش ۲۷۰۰ درصدی بازدید از پروفایل را ثبت کرده است.
اینستاگرام شهرداری کرمانشاه، هماکنون تنها مرجع رسمی و معتبر برای اطلاعرسانی شهری در این پلتفرم است و کلیه محتوای آن با تمرکز بر شفافیت، پاسخگویی و بازتاب تصویری از فعالیتهای شهرداری کرمانشاه منتشر میشود.
لینک رسمی این صفحه در سایت شهرداری کرمانشاه به نشانی www.kermanshah.ir درج شده و برای عموم شهروندان در دسترس قرار دارد.
اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری کرمانشاه از سیدمحمد حسین اعتضادی که به عنوان نماینده این اداره کل در دفتر شهردار مشغول به فعالیت رسانه ای است و فرآیندهای مربوط به تولید محتوا، تدوین، کپشننویسی، سناریونویسی و مدیریت پیج را بر عهده دارد، تقدیر میکند.
ساعت: 23:11:21
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع فونت:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: